۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۷۵۵۷۵۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

قرآن باید در تمام شئون زندگی ما حاکم باشد

قرآن باید در تمام شئون زندگی ما حاکم باشد
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد که قرآن باید در تمام شئون زندگی ما حاکم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز مسجد امام حسن مجتبی(ع) در جمع نمازگزاران این مسجد گفت: قرآن باید در تمام شئون زندگی ما حاکم باشد.

وی با اشاره به اینکه امام می‌فرماید، اگر قرآن نبود باب معرفت الله به روی بشریت بسته می‌شد، افزود: در کنار تلاوت قرآن باید تدبر در قرآن نیز وجود داشته باشد؛ قرآن برای همه دوران‌ها و همه زمان‌ها طرح و برنامه جامع و کامل دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه شهید زاهدی در غیر ماه رمضان روزی سه جزء قرآن را تلاوت می‌کرد، افزود: این شهید مدافع حرم در ماه مبارک رمضان نیز هر سه یا چهار روز یک ختم قرآن داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه شاید این سوال مطرح شود که شهید زاهدی اشتغال و فعالیت دیگری نداشته است، گفت: او فرمانده سپاه قدس در دو کشور سوریه و لبنان بود و نماز را اول وقت اقامه می‌کرد و حتی المقدور نماز شب می‌خواند و تا جایی که می‌توانست نماز شب را ترک نمی‌کرد، چرا که می‌دانست این مسیر نیاز به اتصال به خداوند دارد.

وی ادامه داد: امام جمعه نیز به دلیل مسؤولیتی که پذیرفته ارتباط خود را باید با خدا بیشتر کند از این رو رهبر معظم انقلاب حتی به رؤسای جمهور نیز می‌فرماید امروز که مسؤولیت پذیرفتید بیش از گذشته نیز با اتصال وحی دارید و این اتصال می‌تواند از طریق امام زمان (عج) و از طریق قرآن باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات