۰۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۸۲۰۸۴

اردوی تابستانی مدرسه علمیه سلیمانیه در شمال کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول آموزش وپژوهش مدرسه علمیه سلیمانیه اظهار داشت: سیزدهمین اردوی آموزشی تربیتی این مدرسه علمیه در شمال کشور در حال برگزاری است.
حجت الاسلام هادي صدرايي، مسؤول آموزش مدرسه علميه سليمانيه مشهد،
حجت الاسلام هادی صداریی، مسؤول آموزش وپژوهش مدرسه علمیه سلیمانیه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به اردوهای تابستانی این مرکز برای طلاب، اظهار داشت: سیزدهمین اردوی آموزشی تربیتی مدرسه علمیه سلیمانیه به مدت 23 روز در مدرسه علمیه امام صادق(ع) فیروز کوه در روستای وشتان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دریاباری مدرس حوزه علمیه قم برگزار می شود.

مسؤول آموزش وپژوهش مدرسه علمیه سلیمانیه گفت: هدف از این اردو آموزش خدمت و مسؤولیت پذیری، وقت شناسی، آشنایی با اماکن تاریخی کشور و شخصیت های بزرگ علمی و تجربه زندگی با کمترین امکانات است و برنامه های آموزشی این اردو حفظ قرآن، تجوید، ترجمه و تفسیر و تجزیه وترکیب است.

حجت الاسلام صدرایی با بیان این که طلاب سطح یک این مدرسه در اردوحضور پیدا کرده اند، تصریح کرد: در این اردو شش استاد و حافظ قرآن از حوزه علمیه قم و مشهد حضور داشته و با برپایی حلقه های معرفت، جلسات و کلاس ها، تعداد طلاب حافظ قرآن این مدرسه به دو برابر افزایش خواهد یافت./968/پ202/ص
ارسال نظرات