۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۵۶۳۸۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

وظیفه امروز ما یاری جبهه حق و مبارزه با جبهه باطل است

وظیفه امروز ما یاری جبهه حق و مبارزه با جبهه باطل است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه با اسرائیل باید دشمن بود و با او مبارزه کرد، گفت: وظیفه امروز هر یک از ما یاری جبهه حق و مبارزه با جبهه باطل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پنجشنبه شب در مسجد محمد رسول الله در جمع نمازگزاران این مسجد گفت: انسان اگر منصف نباشد به خاطر دنیا حق را زیر پا خواهد گذاشت. 

وی شناخت مسیر حق و استقامت در این مسیر را سخت و دشوار دانست و با اشاره به اینکه اگر در مسیر حق استقامت نکنیم با خطرات زیادی مواجه خواهیم شد، گفت: یکی از مهمترین دستاورد‌های استقامت در مسیرحق، کمک‌ها و امدادی غیبی است.

به گفته وی اگر مسیر را بشناسیم و در این مسیر استقامت کنیم تمامی کمک‌ها و امداد‌های غیبی نیز شامل حال ما خواهد شد در غیر این صورت سقوط خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم داشتن بصیرت و شناخت حق و باطل و دشمن شناسی تأکید کرد و اظهار داشت: در تقابل بین جبهه حق با جبهه باطل باید جبهه حق را یاری کنید و با جبهه باطل و دشمن مقابله و دشمنی کرد.

وی با بیان اینکه با کشور صهیونیستی و اشغالگر اسرائیل باید دشمن بود و با او مبارزه کرد افزود: وظیفه امروز هر یک از ما یاری جبهه حق و مبارزه با جبهه باطل است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: دست غیبی خدا از انقلاب اسلامی ایران حمایت می‌کند و ملت قهرمان ایران اسلامی با همین روحیه و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و اجرای فرامین معظم له، امانت شهدا و انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن تحویل خواهند داد.

وی ادامه داد: اگر با خدا عهد پیمان ببندیم که وقتی جبهه حق را شناختیم و جبهه حق را کمک و یاری کردیم و با دشمن باطل مبارزه کردیم، شک نکنید خداوند ما را یاری خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: انسان مومن و متدین نورانی است و نوری که خداوند به مومنین و بندگان صالح خودش می‌دهد آنها می‌توانند آینده را ببیند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات