۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۷۵۵۵۵۹

حمایت رئیس و اعضای مجمع نمایندگان طلاب از «طرح نور» فراجا

حمایت رئیس و اعضای مجمع نمایندگان طلاب از «طرح نور» فراجا
رئیس مجمع نمایندگان طلاب، رؤسای مجامع استانی و رؤسای کمیسیون های مجمع نمایندگان طلاب با فرمانده نیروی انتظامی استان قم و رئیس عقیدتی نیروی انتظامی استان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست رئیس مجمع نمایندگان طلاب، رؤسای مجامع استانی و رؤسای کمیسیون های مجمع نمایندگان طلاب با سردار میرحیدری، فرمانده نیروی انتظامی استان قم و حجت الاسلام والمسلمین پورمیرزایی، رئیس عقیدتی نیروی انتظامی استان به مناسبت حمایت از طرح نور فراجا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در این دیدار اظهار داشت: بحمدالله امروز نیروی انتظامی خوش نام، بی شائبه و مقتدرانه موجب حفظ امنیت اخلاقی در جامعه است و امنیت اخلاقی مانند سایر لوازمات یک جامعه بالنده مورد حمایت و درخواست همگانی است.

وی افزود: نیروهای خدوم انتظامی، مجاهدان عرصه خدمت بوده و امروز شما در راه اجرای فرامین امام المسلمین مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ ارزش‌های الهی موجب عزت هستید.
 
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضای حوزه بیان داشت: نیروی انتظامی با پاسداری از مرزها و از سرحدات نظام جمهوری اسلامی و نیز با نظارت بر اجرای کامل قانون، آماده برای خدمت است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، حفظ ارزش‌های الهی در جامعه اسلامی و حجاب و عفاف را از ضروریات دین الهی دانست و ابراز کرد: این حکم الهی و این قانون در نظام جمهوری اسلامی همواره مورد مطالبه امت اسلام بوده و خواهد بود.
 
وی در ادامه با تقدیر و تشکر از خدمات نیروی انتظامی در کشور افزود: ما به نوبه خود به روان پاک شهدای این نیروی خدوم درود می فرستیم و تقاضامندیم طرح نور با جدیت دنبال شود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضای حوزه از همه دستگاه های نظامی، نظارتی، حاکمیتی و فرهنگی خواست تا با همراهی جدی و عملی در کنار نیروی انتظامی بر اثرگذاری این طرح بیفزایند.

 حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان اعلام آمادگی کرد: مجمع نمایندگان طلاب می تواند با همکاری و تعامل در این مسیر همراهی و هم پوشانی لازم را با نیروهای انتظامی داشته باشد.

ارسال نظرات