۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۷۴۸۸۹۸
فرمانده انتظامی کشور:

ادامه راه شهدا سربلندی ملت ایران را تضمین می‌کند

ادامه راه شهدا سربلندی ملت ایران را تضمین می‌کند
فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه شهدا جاودانه و سیره آنان، چراغ راه مردم و مسئولان است، گفت: ادامه حرکت، منش و روش شهدا، سربلندی ملت ایران را تضمین می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سردار احمد رضا رادان، عصر سه شنبه در سومین یادواره ۵۰۰ شهید دوران دفاع مقدس و عرصه‌های امنیت لرستان اظهار داشت: لرستان یادآور سلحشوری‌های شهدا و رزمندگان اسلام در دفاع از حریم و وطن است.

فرمانده انتظامی کشور لرستان را جایگاه شهدای بزرگی همچون شهید محمد بروجردی مسیح کردستان، سید نور خدا موسوی، شهید رستمیان، شهید چاغروند و دیگر شهدای بزرگ دانست و گفت: اثر وجودی شهدا موجب شد تا ما نیز اجازه حضور در این مراسم معنوی را داشته باشیم.

سردار رادان اقتدای شهدا به ابا عبد الله الحسین (ع)، داشتن مکتب و ایدئولوژی، شناخت امام زمان و حرکت در مسیر آن را مهمترین راز جاودانگی همه شهدا از جمله شهید قاسم سلیمانی و سید رضی موسوی عنوان کرد و افزود: مکتب حسینی مکتبی که زینب را در دامان خود پرورش می‌دهد، همان مکتبی که مادران، همسران و دختران شهدا با تأسی به آن صبور و از خود گذشته بوده و هستند.

فرمانده انتظامی کشور در ادامه به جانفشانی شهدای انتظامی برای حفظ نظم و امنیت کشور اشاره کرد و افزود: شهدا همواره حفظ انقلاب را واجب دانسته و در این راه با تقدیم جان ارزشمند خود یاریگر اسلام و انقلاب بوده اند.

فرمانده انتظامی کشور با عنوان اینکه شهدا، جاودانه و سیره آنان چراغ راه مردم و مسئولان است گفت: ادامه حرکت، منش و روش شهدا سربلندی ملت ایران را تضمین می‌کند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات