۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۵۴۰۱۲۱
مدیر مدرسه علمیه پارسیان:

شاخصه مهم تفکر بسیجی، آمادگی برای تقابل با جریان های استکباری است

مدیر مدرسه علمیه پارسیان با تاکید بر ضرورت تقویت بسیج و حفظ روحیه بسیجی جوانان گفت: آمادگی بسیج برای تقابل با جریان های استکبار، شاخصه مهم تفکر بسیجی است.
حجت الاسلام میرزایی

حجت الاسلام هادی میرزایی مدیر مدرسه علمیه پارسیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به اهمیت و فلسفه تشکیل بسیج مستضعفین گفت: صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در اوایل انقلاب تاثیر شگرف و سازنده ای در پیشرفت انقلاب ناب محمدی گذاشت.

وی افزود: بسیج در مقابله با زیاده خواهی های نظام سلطه و حتی حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور نقش بسزایی دارد.

مدیر مدرسه علمیه پارسیان تصریح کرد: با مروری بر عملکرد فرهنگی و اجتماعی بسیج در 37 سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران درمی یابیم که این نیروی عظیم و مقتدر در تمامی حوزه ها به خوبی توانسته تاثیر بسیار زیادی برای پیشرفت کشور داشته باشد و گام های موثری را در راستای رفع موانع توسعه داشته باشد.

حجت الاسلام میرزایی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست دشمنان از کشور و منافع مردم ایران، دشمنی ها بیش از پیش آغاز شد و یکی از زیباترین ابتکارات امام راحل برای مقابله با توطئه های دشمنان، تشکیل بسیج مستضعفین بود.

وی، آمادگی برای تقابل با جریان های استکباری را یکی از شاخصه های مهم روحیه و تفکر بسیجی عنوان کرد و گفت: بسیجیان با این تفکر و روحیه توانستند شجره خبیثه متعفن داعشی ها را ریشه کن کنند.

مدیر مدرسه علمیه پارسیان ادامه داد: روحیه استکبارستیزی بسیجیان به دیگر کشورها و مناطقی که استکبار نفوذ کرده، نیز منتقل شده است که نمونه بارز آن بسیج مردمی عراق که منجر به نابودی داعشی ها در این کشور شد، امید است در یمن نیز این پیروزی ها به وقوع بپیوندد.

حجت الاسلام میرزایی بیان داشت: درحال حاضر نیز، بسیجیان خدمات خوبی را در مناطق محروم ارائه می دهند، کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه نمونه بارز این خدمات است، بنابراین بسیج باید تقویت، و جوانان بسیجی نیز با حفظ روحیه بسیجی، خود را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کنند.

وی تاکید کرد: جوانان بدانند و آگاه باشند که دشمنان برای زندگی، دین و سیاست آنان برنامه دارد، اما روحیه و تفکر بسیجی جوانان، آنان را در برابر برنامه ها و توطئه های شوم دشمنان مصون نگه می دارد و اجازه جریان های نفوذ به تفکرات بسیجی جوانان را نخواهد داد./۸۵۱/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات