۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۳۰۱۲۲۷
نمایشگاه مطبوعات؛

سخنگوی ناجا: فعالیت گشت ارشاد نه تنها کم نشده بلکه تقویت هم شده است

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی ناجا با تأکید بر این‌که دغدغه علما در زمینه ناهنجاری های اجتماعی کاملا به حق است، اظهار کرد: ما خودمان نیز پیگیر این موضوع هستیم. این کار یک کار اجتماعی و فرهنگی است که نیاز به ابزار فرهنگی دارد.
سعيد منتظر المهدي سومين روز نمايشگاه مطبوعات

سردار سعید منتظر المهدی، سخنگوی ناجا با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در پاسخ به پرسشی درباره دغدغه مراجع تقلید نسبت به گسترش ناهنجاری‌ها در جامعه به ویژه بد حجابی اظهار کرد: نیروی انتظامی از گذشته پیگیر این موضوع بوده و تاکنون ضمن کم رنگ نشدن عملکردش در این‌باره، تقویت نیز شده است.

 

وی افزود: البته اکنون نمی‌توانیم اعلام کنیم که گسترش ناهنجاری‌ها در سطح کشور به صورت کلان وجود دارد. شاید در برخی نقاط نمود بیشتری داشته،‌ ولی در کل نمی‌توان آمار و ارقامی درباره افزایش این کار بیان کرد.

 

سخنگوی ناجا با تأکید بر این‌که دغدغه علما کاملا به حق است، اظهار کرد: ما خودمان نیز پیگیر این موضوع هستیم. این کار یک کار اجتماعی و فرهنگی است که نیاز به ابزار فرهنگی دارد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط و در نظر گرفتن تمام جوانب، ما وظیفه محول شده را انجام می‌دهیم. البته در میان این 26 دستگاهی که مسؤولیت دارند، ما آخرین ایستگاه هستیم. یعنی نباید توپ به زمین ما بی‌آید، بلکه باید از 25 دستگاه دیگر نیز پیگیر شد تا نیاز به گشت ارشاد نباشد.

 

سردار منتظر المهدی در پاسخ به پرسش «آیا فعالیت گشت ارشاد کم نشده است؟» تصریح کرد: فعالیت گشت ارشاد کم نشده، بلکه تقویت نیز شده است./993/پ200/ج

ارسال نظرات