۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۲۴۸۴۱۲
در پیامی مشترک؛

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از حضور رییس قوه قضاییه در استان تقدیر کردند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان در پیامی مشترک از حضور رییس قوه قضائیه و هیأت عالی قضایی در استان تقدیر و تشکر کردند.
بيانيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و هوشنگ بازوند، استاندار لرستان با صدور بیانیه ای مشترک با قدردانی از حضور رییس قوه قضائیه در استان عنوان کردند: بدون تردید این سفر ارزشمند و مبارک نوید همدلی، هم افزایی را به همراه داشت.

 

در این پیام آمده است، سفر رییس قوه قضائیه همراه با هیأت عالی قضایی در استان لرستان ارتقای انگیزه خدمت برای اعتلا، رشد و توسعه همه جانبه استان را به ارمغان خواهد آورد.

 

در ادامه این پیام پس از حمد و ثنای خداوند متعال و آرزوی توفیق روز افزون برای خادمان صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده شده است: بر خود لازم می دانیم مراتب امتنان و سپاس خالصانه خود را به نمایندگی از مردم شریف و قدر شناس لرستان، روحانیت معزز، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، مدیران استان از حضور پر خیر و برکت حضرتعالی، هیأت همراه و مسؤولان محترم عالی قضایی کشور که حاکی از علاقه و عنایت خاص جنابعالی به مرد م ولایت مدار لرستان است را تقدیم نماییم.

 

در این پیام آمده است: از درگاه حضرت احدیت، طول عمر پربرکت برای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و مزید عزت و توفیق روز افزون برای جنابعالی و همه خدمت گذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نماییم./9459/د101/ب4

ارسال نظرات