۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۴۶۴۷۸
در پیامی؛

امام جمعه و فرماندار پلدختر از حضور مردم در راهپیمایی قدردانی کردند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه و فرماندار پلدختر در پیامی از حضور حماسی مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کردند.
مردم هميشه در صحنه در راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی محمد لروند، امام جمعه پلدختر و قدرت اله ترابی نژاد، فرماندار این شهرستان در پیامی مشترک از حضور حماسی و پر شورمردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کردند.

در این پیام آمده است: در بیش از سه دهه گذشته مردم ولایت مدار و ب ابصیرت ایران اسلامی بارها حمایت وپشتیبانی قاطع خود را از مقام معظم رهبری ،آرمان های والای امام امت،انقلاب و شهدای گرانقدر به اثبات رسانده اند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در یوم الله22 بهمن امسال بار دیگر مردم ولای تمدار شهرستان پلدختر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و همزمان با موج خروشان و انقلابی ملت سرافراز ایران اسلامی به یاوه گویان و دشمنان اسلام و انقلاب پاسخ محکمی دادند.

در ادامه این پیام افزوده شده است: امسال با توجه به بیداری مردم از توطئه های دشمنان، حضور پررنگ در یوم الله 22 بهمن و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، نظام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب محکم تر از سال های پیش بود، این حضور جای قدردانی دارد.

این پیام می افزاید: ملت سرافراز ایران اسلامی با وجود تبلیغات مسموم بیگانگان و تلاش های شوم آنان برای تضعیف باورهای عمیق و انقلابی ملت ایران، یک بار دیگر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حماسه ای خلق کردند.

در این پیام آمده است: این حضور حماسی بیش از پیش بر یأس مخالفان دامن زد و بی شک حضور یکپارچه و سرشار از بصیرت مردم در همه عرصه های دفاع از انقلاب، ارزش ها و اطاعت از فرمان رهبر معظم انقلاب از مهم ترین عوامل شکست دشمنان ایران اسلامی در نقشه های شوم آنان است.

در ادامه این پیام با بیان این که حضور چشم گیر، باشکوه مردم و خروش فریادهای استکبار ستیزی آنان در راهپیمایی امسال بیانگر تداوم دشمن ستیزی، عشق وعلاقه آنان به انقلاب، آرمان های بلند امام راحل و شهدا است، افزوده شده است: حضور پرشور مردم نشان دهنده تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و اصرار بر ادامه مسیر انقلاب تا دست یابی به اوج قله های پیشرفت و ترقی است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: به میمنت این حضور، برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان شهید پرور پلدختر افزوده شد و اقشار گوناگون مردم ولایت مدار شهرستان پلدخترکه با حضور آگاهانه و انقلابی خود در راهپیمایی حماسی یوم الله 22 بهمن، پیوند عمیق خود را با ولایت ابراز داشته و نشان دادند که هیچ گاه صحنه های مختلف را خالی نخواهند گذاشت./9459 /د103/ب2

ارسال نظرات