۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۰۵۸۶۲
آیت الله ممدوحی:

رویش اعتکاف به برکت نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت :رویش اعتکاف به برکت نظام جمهوری اسلامی و با عنایت مقام معظم رهبری در کشور فراگیر و ترویج یافته است.
آيت الله ممدوحي  در جمع معتکفان

 به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله ممدوحی در جمع معتکفان مسجد امام حسن عسکری (ع) قم با بیان این که رویش اعتکاف به برکت نظام جمهوری اسلامی و با عنایت مقام معظم رهبری در کشور فراگیر و ترویج یافته است افزود:به برکت معنویت و اعتکاف، اسلام در همه جا پیروز و جهانی خواهد شد و توطئه دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که اعتکاف فرصت مناسبی برای بندگی است گفت: باید از این فرصت استفاده کرد و با ائمه اطهار و اصحاب امام حسین (ع) پیمان بست که ما بر اثر خودسازی در اعتکاف در مسیری قدم می‌گذاریم که آنان در آن گام گذاشتند.
آیت الله ممدوحی افزود: دشمنان ما را احاطه کرده‌اند و می‌خواهند عفت و حیا را از جامعه بزدایند. ما باید دعا کنیم و حفظ کشور از شر اشرار را از خدا بخواهیم. باید برای هدایت و رشد جوانان دعا کنیم.
وی تصریح کرد: ما در راه اسلام صدها هزار شهید و مجروح و جانباز تقدیم کردیم، ما برای نابودی آمریکا و صهیونیست و نیروهای تکفیری دست از جهاد خود نخواهیم کشید.
آیت الله ممدوحی در پایان خاطر نشان کرد: اعتکاف عبادتی ویژه است که دارای برکات زیادی است و باید از آن بهره گرفت. /998/د102/ع
ارسال نظرات