۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۳۹۳۵۰
صبح امروز برگزار شد:

تجمع اعتراض آمیز جامعه قرآنی کشور

خبرگزاری رسا ـ جامعه قرآنی کشور در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) صبح امروز در میدان فلسطین تهران تجمع کردند.
تجمع اعتراض آميز روحانيان و مردم قم در محکوميت بي حرمتي به قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جامعه قرآنی کشور در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) ساعت 11 صبح امروز پنج شنبه سی ام شهریور ماه در میدان فلسطین، مسجد امام صادق(ع) تجمع کردند.

این مراسم ابتدا با تلاوت آیاتی از قرآن توسط استاد سعید طوسی آغاز شد و با سخنرانی دکتر لاله افتخاری، نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه یافت.

دکتر افتخاری با اشاره به این که پیامبر اسلام(ص) وجودی سراسر رحمت است و آمده است تا دست و پای بشریت را از غل و زنجیرهای سنگین جهالت برهاند، بیان داشت: هرچند همه دل شکسته ایم اما قرآن به پیامبر و امتش دلداری می دهد که این چیز جدیدی نیست و همه پیامبران گذشته از زمان حضرت آدم در این راه اذیت و آزار شدند.

وی با بیان این که هر چقدر دشمنان در جهت نابودی اسلام تلاش می کنند تعداد حافظان و آشنایان با معارف قرآنی بیشتر می شود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند اگر دشمن بخواهد آخرت و دین ما را نشانه بگیرد، ما هم تمام دنیای آنها را نشانه می گیریم.

در این مراسم همچنین استاد کریم منصوری به تلاوت قرآن پرداخت و سپس شرکت کنندگان با مداحی مداحان اهل بیت(ع) در سوگ اهانت به پیامبر اکرم(ص)  عزاداری کردند.

در پایان این تجمع نیز حجت الاسلام محمدی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در علوم قرآنی با اشاره به این که دشمنان اسلام آرامش نمی گیرند مگر هنگامی که کفر بر جهان حاکم شود، گفت: ما هم زمانی به آرامش می رسیم که ایمان و حقایق الهی بر جهان حاکم بشود و جهان غرب امروز تمام ارزش های خود را زیرپای اسلام لگد مال می بیند.

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در علوم قرآنی با تأکید بر این که باید کاری کنیم تا دشمنان جرأت چنین جسارت هایی را به خود ندهند، اظهار داشت: تجمعات مردم مسلمان سراسر جهان در اعتراض به اهانت به مقدسات نشان دهنده نهایت عشق ورزی آنها به پیامبر اکرم(ص) است.

گفتنی است پس از پایان سخنرانی، شرکت کنندگان از داخل مسجد به میدان فلسطین رفته و علیه دشمنان اسلام شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «یاایها المسلمون اتحدو اتحدو» سر دادند و بیانیه پایانی مراسم قرائت شد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دست پلید شیطان از آستین آمریکا و اسراییل در آمد و به ساحت پاک ترین مخلوقات الهی اهانت نمود و ننگ ابدی را برای خود ثبت نمود.

اردوگاه ضد انسانی غرب با همکاری صهیونیسم و پشتیبانی آمریکا پس از یأس از لشگر کشی ها، مهم ترین مانع رسیدن به اهداف خود را اعتقادات اسلامی یافتند و از چندی پیش به مقدس زدایی پرداختند و زمینه تفرقه در جهان اسلام را فراهم آوردند.

ما از تمامی مسلمانان فرهیخته، دولت ها و مسئولان قضایی و دیپلماسی می خواهیم تا با طرح دعاوی حقوقی و دفاع از ساحت نورانی تمام پیامبران الهی، مجامع جهانی را وادار به تصویب قوانین بازدارنده از چنین رفتارهایی بنمایند.

چراغ فروزنده هدایت نبوی با فوت کردن چند صهیونیست خاموش نخواهد شد بلکه هر روز پر فروغ تر هم خواهد شد و به تحقق وعده های الهی کمک خواهد کرد./959/پ202/ص

ارسال نظرات